måndag 11 januari 2010

På Nordfronten intet nytt...

I teorin tänker jag: Inte gör det mig något att han inte hör av sig på facebook när vi båda är inloggade. I'm sure there's an explanation. Dessutom behöver man ju inte höras av jämt och ständigt. Et cetera ad nauseam...
I praktiken tänker jag: Åthelvetemeddigmenjagkanminsannignoreradigtillbaka-dumpainnandumpasiminiformat... logga ut, känna bister sandlådetriumf. Blä.

2002 tecknades en ny version av He-Man. Med estetik hämtad rakt ur World of Warcraft, tycks det mig.

Jag är trött på Falun, på att sitta insnöad i ingenstans med internet på en usb-sticka och datorer som havererar i kör. Hunden har kroppsliga behov som måste ombesörjas i -30 - både herre och hund hatar det lika innerligt - och det är svårt att inte gå varandra på nerverna.
Jag måste hinna med anmälningar till saker och känner mig lite stressad trots att jag inte riktigt har fog för det.
Snart är jag hemma igen. Tack och lov, vad.